کشمش ملایر لبریز

کشمش ملایر کشمشی با کیفیت و خوش طعم است که در شهر ملایر تولید می شود.این کشمش باتوجه به انگوری که برای تولید آن استفاده می شود و روش خشک کردن تفاوت هایی با سایر کشمش ها دارد.

ملایر شهری زیبا در غرب کشور است. کشمش ملایر، با نمونه های مشابه خود در زمینه انگور و کشمش دارای تفاوت های زیادی است. کشمش یک ماده مغذی و پرخاصیت محسوب میگردد که در سبد و هرم غذایی ارزش غذایی فراوانی را دارد.کشمش ملایر در ایران دارای آوازه بسیاری است، تا جایی که به عنوان یکی از محصولات صادراتی این ماده مغذی را تهیه نموده و به کشور های دیگر صادر می کنند.

گالری تصاویر کشمش ملایر لبریز

خواص کشمش ملایر لبریز

کشمش ملایر تهیه شده از بهترین و با کیفیت ترین انگور های موجود در باغات است به همین دلیل بدون هیچ ماده شیمیایی تهیه میشود و دارای خواص فراوانی است.کشمش به دلیل نداشتن چربی و داشتن میزان زیادی فیبر و کالری، مفید برای ورزشکاران به ویژه بدنسازان بوده، جلوگیری کننده از آلزایمر، درمان انواع عفونت ها، بهبود دهنده سلامت چشم و بینایی، محافظ استخوان ها، مفید برای دیابتی ها، و هزاران مورد دیگر است. توجه داشته باشید که کشمش به دلیل داشتن میزان زیادی فیبر و کالری و مواد مغذی و معدنی برای بدن بسیار مفید است و ما می توانیم با مصرف یک مشت از این محصول در روز سلامت جسمی خود را تامین نموده و انرژی مورد نیاز خود را کسب نماییم.

برای سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید

ویژگی های کشمش ملایر لبریز

کشمش ملایر دارای دانه های درشت و غنی می باشد، همچنین این کشمش ها به روش طبیعی و در سایه به نام روش آونگ خشک میشوند، از دیگر تفاوت هایی که میتوانیم آن را نام ببریم نوع انگور مصرف شده برای تهیه این محصول صادراتی است، معمولا از انگور های بدون دانه و بدون هسته برای تولید کشمش ملایر استفاده می گردد و رنگ طبیعی انگور در تولید این محصول همانند موارد دیگر حفظ شده است و رنگ طلایی یا سبز دارد.

در کشمش ملایر میتوانیم کربوهیدرات خالص، قند طبیعی،  فیبر، چربی، پروتئین، انواع ویتامین های گروه ب مانند تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، ب6، ویتامین ث، ویتامین ای، ویتامین کا، کلسیم، منگنز، روی، آهن، فسفر، پتاسیم و سدیم و روی را بیابیم.